Helpdesk GensDataPro


U kunt uw vragen over GensDataPro stellen via het helpdesk e-mailadres of via de onderstaande helpdeskmedewerkers
Na ontvangst van uw vraag krijgt u van ons direct een bevestigings e-mail gestuurd. Als u deze niet ontvangt dan is uw vraag zeer waarschijnlijk beoordeeld als spam en daardoor tegengehouden. U kunt dan het beste de tekst bij ‘Onderwerp’ iets wijzigen en het opnieuw proberen.

Hulp op afstand
Het is nu ook mogelijk dat helpdeskmedewerkers, met uw toestemming, bij uw PC kunnen meekijken om een probleem op te lossen. Voor meer informatie klikt u op "Hulp op afstand".

Let op: voor het registreren van GensDataPro en het aanvragen van een nieuwe registratie/activeringssleutel gaat u naar registreren GensDataPro. Dit kan niet via een e-mail naar de helpdesk!

MEDEWERKERS HELPDESK GENSDATAPRO
Tijden Bereikbaarheid
NAAM TELEFOON DAG UUR WOONPLAATS SPECIALISME
F.H. KOOREVAAR 0183-760281 MA-ZO 8.00-23.00 GORINCHEM SOFTWARE
H. NIEUWENHUIS 0347-322154 DI 9.00-21.00 VIANEN SOFTWARE/HARDWARE
J.C.E.D. DE ROOIJ 026-3342044 MA-ZA 10.00-22.00 OOSTERBEEK SOFTWARE/HARDWARE
A.C. de FOUW 078-6132903 MA-ZA 10.00-20.00 DORDRECHT SOFTWARE/HARDWARE
W. VAN STEK 0499-396244 MA-ZO 10.00-22.00 BEST SOFTWARE/HARDWARE
W. ACKERMANS 043-6041492 MA-ZA 18.00-22.00 BERG en TERBLIJT SOFTWARE/HARDWARE
A. DEKKER 0591-625893 MA-VRIJ 19.00-22.00
REGIO EMMEN
EMMEN SOFTWARE/HARDWARE
L. ESQUER-TREUREN 010-4745062 ZA-ZO 10.00-21.00
REGIO ROTTERDAM-VLAARDINGEN
VLAARDINGEN SOFTWARE
M. HENDRIKS 046-4529054 MA-ZA 20.00-22.00 MUNSTERGELEEN SOFTWARE
H. VEERKAMP 0182-375333 MA-ZO 10.00-22.00 GOUDERAK SOFTWARE

VOOR SCHRIFTELIJKE VERZOEKEN OM INFORMATIE

NGV, Postbus 50, 3980 CB, Bunnik,
t.a.v. HELPDESK GENSDATAPRO SERVICE TEAM

Overige contactinformatie:

De Nederlandse Genealogische Vereniging:
http://www.ngv.nl

De helpdesk geeft desgevraagd, naar beste weten en kunnen, adviezen over genealogische zaken. De Nederlandse Genealogische Vereniging noch de medewerkers van de helpdesk zijn echter aansprakelijk voor schaden, hoe ook genaamd, die het gevolg zijn van het geheel of gedeeltelijk opvolgen van die adviezen of het met toestemming van de eigenaar cq gebruiker verrichten van handelingen aan hardware, software of gegevensbestanden.
De aan de helpdesk gestuurde gegevensbestanden zullen met vertrouwen worden behandeld en nooit met niet-helpdeskmedewerkes worden gedeeld.
Alle gegevensbestanden zullen na afhandeling uit het dossier van de helpdesk en van de computer van de betrokken helpdeskmedewerker(s) worden verwijderd.